2013. június 17., hétfő

10.rész- Görögdinnye és a balta?

Miután az ágyon landoltunk heves csókcsatába kezdtünk. Bár ez sokáig nem tarthatott hiszen ránk törték az ajtót. A sok rajongó teljesen kikészített. Nem bírtam tovább. Fogtam és sírva rohantam ki a szobánkból mikor Jinxx-be botlottam. Akkor már nem bírtam tovább és a fájdalomtól össze csuklottam. Jinxx érthetetlenül nézett rám. Majd felkapart a földről, karjaiba vett és bevitt a szobájába.

- Morfie. Mi a baj? Tudok segíteni?
- Elegem van. Mindig csak a rajongók és a hírneve foglalkoztatja. Az nem hogy velem mi van.
- Ssss. Nyugodj meg. Itt vagyok segítek.

Azzal ahogy Jinxx ezt kimondta a nyakába borultam és csak zokogtam. Olyan jól esett hogy benne bízhatok.

- Van kedved elmenni valamerre?
- Hazamenni van kedvem. Vigyél haza kérlek.
- Ahogy szeretnéd csak szólok Andy-nek rendben?
- Rendben.

Azzal Jinxx kiviharzott a szobából és Andy-hez rohant. Megbeszélte vele hogy hazavisz és megkérte hogy Nick-nek egy szót se szóljon.  Miután elintézte a dolgokat, kisurrantunk a hátsó ajtónál. Beültnk a kocsiba és elindultunk hazafelé.

...

Miután hazaértünk Jinxx felhívta Andy-t, hogy minden rendben van. Miután Jinxx letette a telefont, fogtuk magunk és lehuppantunk a kanapéra. Mivel nem tudtuk mit csináljunk Jinxx felrohant a szobámba és a kedvenc filmem hozta le. Lilo és Stitch. Ez a film valahogy mindig is a szívemhez volt nőve. Miután elindult a film Jinxx is leült a kanapéra. Odabújtam hozzá mert nem akartam egyedül lenni. A fejem a mellkasára tettem és a szívdobogását hallgattam. A film közben Jinxx folyamatosan simogatta a hajam. A filmnek a negyedénél tarthattunk mikor álmos lettem- Jinxx az ölébe kapott és felvitt a szobámba. Letett az ágyra és kifelé vette az irányt.

- Ne menj el. Maradj itt velem. Kérlek.
- Biztos vagy benne?
- Nincs itthon senki csak mi. Kérlek.
- Na jó meggyőztél. Fél perc és jövők. Felhozom a filmet.
- Siess!

Miután Jinxx visszaért,, betette a filmet és folytattuk ott ahol abbahagytunk. Mikor a film ahhoz a részéhez ért mikor Nani elküldi a virágokat, akkor kitört belőlem a sírás. Jinxx megölelt és megnyugtatott. Könnyes szemekkel néztem tovább a filmet. Jinxx folyamatosan csak simogatott és nyugtatott. Három nap telt el így. 
Ezalatt a három nap alatt nagyon sok dolgot tudtam meg Jinxx-ről. Idő közben a fiúk is hazaértek. Bevallom nem igazán örültem nekik. Ahogy beléptek az ajtón én rögtön felszaladtam a szobámba. Nick utánam akart jönni de Jinxx megakadályozta. Nem bírta ő sem tovább nézni hogy mit teszek magammal. 

Két hétig játszottuk ezt a kínkeserves játékot. Aztán Nick nem bírta tovább. Feljött hozzám és elmesélt mindent. 

- Morfie. Nem tudom, hogy mondjam el neked. Én nem akartam ezt tenni. Miután nem találtalak megkérdeztem Andy-t hogy hová tűntél. Andy azt mondta hogy gyengének érezted magad és inkább megkérte Jinxx-et hogy hozzon haza. Nos ez idő alatt én találkoztam egy lánnyal és nagyon egymásba elegyedtünk...
- Te most azt akarod mondani hogy...
- Igen megcsaltalak, de nem akartam.

Könnyek gyűltek a szemembe, majd kifutottam a szobából.Le a lépcsőn, egyenesen Jinxx karjaiba. A mellkasába fúrtam a fejem és csak zokogtam. Senki sem értette a szituációt.  Jinxx felkapott és felvitt a szobába. Miután letett az ágyra fogta és betakart. Látta hogy reszketek. Eközben Nick fogta magát összepakolt és elment. Nem akarom látni többet. A fiúk csak érthetetlen módon álltak a nappali közepén és nézték mi folyik. Közbeszólni nem igazán tudtak. 

Miután ezek az események lezajlottak, jött egy újabb meglepetés. Egyik nap reggel Ashley Purdy a "halott" basszeros visszatért. Nem akartam hinni a szememnek. Csak álltam a konyhában és köpni-nyelni nem tudtam. Mindenki azt hitte, hogy Ash halott. Pedig csöppet sem volt az. Ekkor kicsúszott egy félig törött bögre a kezemből és pont úgy esett hogy a bal karomon a fő eret telibe trafálta. A kezemből ömlött a vér és az egyik pillanatról a másikra már el is ájultam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése