2013. május 3., péntek

4. rész- Sátorozáááás :D

Az éjszaka során rémálmok gyötörtek. Álmomban egy sötét erdőben futottam ahol ismeretlen alakok üldöztek. Sötét volt és féltem. Egy kolostorhoz érve fura hangokat hallottam. Mikor bementem láttam hogy Andy-t akarják feláldozni az oltáron. Ekkor sikítva ébredtem. Andy azonnal berohant hozzám, hogy minden rendben van-e. Szorosan magamhoz öleltem, a fejemet a mellkasába fúrtam és sírni kezdtem. Jól esett Andy közelsége. Az ajtóból Ash figyelt minket. Andy-nek mindent elmeséltem az álomból, mire azzal nyugtatott, hogy sosem vesztem el.

- Mit szólnál ha hétvégén elmennénk valahová sátrazni? 
- Ez jól hangzik. Ugye jöhetnek a fiúk is? 
- Persze. De ugye nem zavarna ha a barátnőm is jönne? 
- Engem nem zavar.- Mondtam Andy-nek majd elaludtam.

Mikor másnap felébredtem nem volt otthon senki. Kimentem a konyhába és az asztalon egy cetlit találtam amin az volt hogy: "interjúra mentünk nemsoká jövünk." Legalább is én ezt vettem ki belőle ugyan is Ashley írása olvashatatlan.  Csináltam magamnak egy kávét majd kiültem az udvarra és rágyújtottam. Mire elszívtam a cigim és megittam a kávém addigra hazaértek a fiúk is. Jinxx jött ki elsőnek hozzám. Összekócolta a hajam, majd leült mellém. Utána csatlakozott CC is hozzánk. Elkezdtük megtervezni a sátorozást. Mikor készen lettünk, a többieknek is felvázoltuk a tervet. Mikor mindent megbeszéltünk akkor mindenki pakolni kezdett. Elindultunk a kiszemelt helyre. Egy kis tó mellé mentünk ahol erdő volt. Kicsit féltem az erdőtől az álmom miatt. De a fiúk megnyugtattak hogy nem lesz semmi és vigyáznak rám. Mielőtt azonban végleg az úti célunk felé vettük volna az irányt azelőtt még beugrottunk a boltba egy is piáért. Aztán egyenesen vezetett az utunk a tavacska felé. 

Mire megérkeztünk a táborozó helyre  már szürkület volt. Felállítottuk a sátrakat, közben Andy és Ash tüzet csináltak. Belekezdtünk az ivásba és a szórakozásba. Mikor már volt bennünk mértékkel, fogtam magam és bementem a sátorba. A kezem még mindig fájt de legalább a gipszet levették már róla. Ash jött utánam, a többiek közben kint voltak. Rém meséket meséltek.

- Morfie. Nem tudom megállni hogy ne szeresselek.
- Ash részeg vagy. Nyugodj le.
- Nem Morfie. Én tényleg szeretlek.

Vadul csókolózni kezdtünk. Ash ajkai gyengédek voltak de a csók mégis furán fájt. Ash elkezdte levenni a felsőm. Majd a rövid nadrágomat kezdte kigombolni. Szépen lassan vette le rólam a dolgokat. A csókot közben egyszer sem törtük meg. Ash is kigombolta a nadrágját. Mindenki már elment aludni csak mi ketten voltunk ébren. 

- Ash ne itt. Gyere.- mondtam majd elindultunk az erdő felé. Mikor már senki sem látott minket elkezdtem kigombolni Ash ruháit. Egy fának döntött majd felkapott. Miután elővette a "fegyverét" fogta és belém hatolt. Halk nyögések hagyták el a számat. Majd mikor erősebbet lökött felordítottam. Miután végeztünk visszamentünk a sátorba és elaludtunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése