2013. május 4., szombat

5.rész- Harc az erdő lágy ölén

Másnap Andy hangjára ébredtünk. Épp a barátnőjével kiabált. A sátraktól kb. 2-3 kilométerre az  erdő mélyén. A fiúk azonnal átváltoztak farkassá,én pedig egy fekete mén musztáng formát vettem fel. (Fura nekem még ez a vérlény átváltozós dolog) Az irányt Andy-ék felé vettük, olyan sebességgel mentünk ahogy csak tudtunk és még épp időben értünk oda. Andy-t a barátnője éppen akkor akarta megtámadni. Én rögtön Andy elé ugrottam és a hátamra kaptam a fiúk szorosan körbekerítették a magából kifordult leányzót. Én vissza akartam indulni de Andy nem hagyta így kénytelen voltam ellent mondani a bátyámnak. Megfogtam és erőszakkal vissza indultam a sátorozó helyünk felé. Egy dologgal nem számolva. Andy barátnője is alakváltoztató. Rohantam ahogy lábaim bírták, mikor az egyik bokorból egy puma tűnt fel. Utána négy farkas rohant. A puma kikapta a jobb hátsó lábam ami megbotláshoz vezetett. Elvesztve az egyensúlyomat dőlni kezdtem jobbra Andy-vel a hátamon. Szerencsére Andy egy "puhább" bokorban landolt, én viszont egy köves buckára érkeztem. A fejem bevertem egy kőbe és abban a pillanatban az eszméletem vesztettem.

- Morfie ébredj. Kérlek. -próbált magamhoz téríteni Ash de én nem reagáltam. Az emberi alakomat szerencsére még érkezés előtt visszanyertem. Éreztem ahogy Ash a karjaiba vesz és visszaindul a tábor felé. Bevitt a sátorba letett és betakart, majd mellém feküdt. Miután Andy-ék is visszaértek a sátrakhoz már nem voltam magamnál. Andy azonnal keresni kezdett engem. Mikor bejött a sátramba látta, hogy Ash van mellettem.  Kérdőre akarta vonni Ash-t de abban a pillanatban beszélni kezdtem.

- Kérem ne! Engedje el a bátyám ő nem tett semmi rosszat.- kiabáltam álmomban majd sírni kezdtem. Andy megkérte Ash-t hogy távozzon. Majd szorosan magához ölelt. Abban a pillantásban kinyitottam a szemem és megöleltem. A könnyeim még mindig folytak mint egy patak.

- Sssshhh. Nincs semmi baj, itt vagyok, vigyázok rád.
- Bátyó... én...én..sajnálom...
- Nincs mit sajnálnod. Végül is megmentettél. Én tartozom neked sajnálattal és köszönettel.
- Bátyó vigyél haza. Kérlek.

Miután sírva kimondtam a szavakat Andy az ölébe kapott és betett a kocsiba. Megkérte a fiúkat, hogy pakoljanak össze mire visszaér. Mikor hazaértünk Andy egyik haverja már várt minket. Andy megkérte hogy amíg visszamegy a fiúkért addig vigyázzon rám. Andy felvitt a szobába letett az ágyra, nyomott egy puszit a homlokomra majd elment. Én pedig álomra szenderültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése